2013. január 15., kedd

2.Fejezet


~ Szerelem : Sosem tudod mikor ér el.. és azt sem hogy mikor múlik el..




Pontosabban csak indultunk volna, ugyanis beleütköztünk a két helyes srácba.

- Ohh.Bocsi. - szólalt meg a számomra szimpatikusabb.

- Ugyan! Semmiség! - mosolyogtam rá.
- Biztosan? Kérlek engedd meg, hogy meghívjalak egy italra! - ajánlotta fel, s közben le sem vette a szemét rólam.
- Sajnálom, de most éppen mennem kell, de majd máskor lehet róla szó! - utasítottam el, kicsit szomorúan.
- Hát jó. - mondta szomorúan. - Egyébként Dominic vagyok! Dominik Balston! - nyújtotta a kezét.
- Claire! Claire Siggers. - mosolyogtam rá.
- Nagyon örvendek hölgyem! - vigyorgott Dominic.
- Én is. - vigyorogtam vissza rá, amikor is Jess oldalba bökött. Mire csúnyán néztem rá, de rájöttem, hogy azért bökött oldalba, hogy mutassam be őt is. - Ő pedig itt az ikertestvérem Jessica Siggers. - néztem Dominicra.
- Örülök a találkozásnak! - fogott vele is kezet. - Ő pedig itt az öcsém Richard Balston! - mutatott a mellette álló fiúra.
- Hali. - néztünk testvérkémmel a srácra. Aki mintha kissé zavarba jött volna.
- Viszont bocsi srácok, de nekünk most már tényleg mennünk kell! - néztem rájuk szomorúan.
- Muszáj? - néztek ránk.
- Igen, muszáj. - jelentette ki Jess és el is indult a kijárat felé egy 'Hello' kíséretében.
- Majd találkozunk! - intettem a srácok felé.
- Claire! Várj! - kiabált utánam Dominc.
- Igen? - álltam meg.
- Találkozunk holnap ugyanitt? - nézett rám reménykedve.
- Persze! Holnap 3-kor ugyan itt! - kacsintottam rá és folytattam utamat Jessica után aki már az autóban várt rám.

Bepattantam mellé az autóba és már száguldoztunk is hazafelé. Egész úton nem szóltunk egymáshoz. Ez Jesstől meglepően furcsa volt, ugyanis általában csak akkor ilyen, ha bedurcázott vagy rossz kedve van. Nem értem mi történt vele.


Hazaérve, azonnal kipattant az autóból és már rohant is fel a szobájába. Na ez még furcsább volt. Épp ezért beálltam a garázsba a kocsival és felmentem utána.

A szobájába lépve az ágyán ült összegömbölyödve. Megijedtem. Régen rossz, ha így ül az ágyán.

- Jess! Mi a baj? - ültem le mellé.

- Claire!... - megakadt a szava. Kérdőn néztem rá, mire folytatta - Vámpírok... - ezt az egy szót mondta csak ki, de ennyi is éppen elég volt ahhoz, hogy tudjam mire gondol.
- Ez nevetséges! - néztem rá hitetlenkedve. - Az lehetetlen! - komorodott el az arcom.
- Nem az! - nézett rám.
- Akkor... ők voltak.. - komolyodtam el teljes mértékben és szemeim feketévé változtak.. elöntött a düh.
- Claire! Nyugodj meg! Ez még nem bizonyít semmit! Nem biztos, hogy ők ölték meg Claudit! - próbált meggyőzni. 
- Nem! Nem biztos, de van rá esély! És én kifogom deríteni! Nem hagyom, hogy a legjobb barátnőm gyilkosa szabadon mászkáljon! Főleg itt! Ki tudja hányan vannak veszélyben! - néztem testvéremre.
- Nem fogjuk hagyni, hogy bárkinek is baja essen! - nézett komolyan rám most az egyszer Jessica is. Sosem vette komolyan az ilyen harcokat, de úgy néz ki most végre megértette, hogy mennyien vannak veszélyben ha egy vámpír az emberek közelébe kerül.
- Apának egy szót sem! Megértetted? - néztem rá fenyegetően.
- De miért ne? - értetlenkedett.
- Mert nem hagyná, hogy magunk intézzük a dolgot. Ezt pedig magunk fogjuk! - magyaráztam el neki, majd felpattantam és átmentem a saját szobámba.

A ma délután történteken gondoltam. Lehetséges ez, hogy rajtunk kívül még több vámpír legyen a városban? Főleg most egy haláleset után?

De ha Dominc és a testvére azok, akkor bizonyára rajtunk is érezték, hogy azok vagyunk. Viszont bármi is legyen az igazság, hogy ők ölték meg Claut vagy sem. Kifogom deríteni.. Ha kell az életem árán is! - határoztam el magamban.

Miután ezt így szépen eldöntöttem, fogtam magam és vettem egy jó forró zuhanyt, ugyanis lehet, hogy még csak 8 óra volt /igen, kicsit elszaladt az idő/ pihenni szerettem volna, így fürdés után lefeküdtem aludni.

Ki kell pihennem magamat a holnapi napra, hiszen az elkövetkezendő napjaim elég nehézkesek lesznek.
Ugyanis addig nem nyugszom amíg ki nem derítem kik ezek a Balstonék fivérek. Ehhez pedig frissnek és üdének kell lennem. Holnap pedig a találkán elég ügyesnek ahhoz, hogy a bizalmukba férkőzzek...

Most csak ennyit hoztam. Tudom, nagyon régen volt rész és lehet, hogy már olvasóm sincsen és, hogy ez most elég gyengére sikeredett, de ígérem a következő sokkal jobb lesz! Negatív / pozitív komit egyaránt írjatok!;):$
Puszi mindenkinek!♥♥:)

2 megjegyzés:

  1. Ez már hiányzott.Berni voltam.Puszi.És jólett ám.

    VálaszTörlés
  2. "Szia cica, van gazdád?" <-- ha Dominic ilyen srác lesz, akkor egy csini fülbevalódnál fogva akasztalak fel :) és élvezni fogom :DD
    na jó, térjünk a tárgyra :D tetszik, és az még jobban tetszene, ha nem szökőévben egyszer írnál részt :) cserébe én is haladni fogok a helpme-vel :) egy-két helyesírási hiba van, but nobody's perf. (persze rajtunk kívül :))
    siess a következővel :D

    VálaszTörlés