2012. április 13., péntek

Prológus :)

Egyszerűen képtelen voltam felfogni ami történt.. 
A legjobb barátnőm.. Ő aki mindent tudott rólam, aki a legjobban ismerte minden mozdulatomat. Akivel együtt nevettünk és sírtunk nincs többé.. Meghalt.. Az én hibámból! 
Nem figyelmeztettem rá, hogy veszélyben lehet. Pedig tudtam, hogy elfog egyszer jönni ez a pillanat. Hiszen ő más volt mint a mi fajtánk. Kívülről talán nem is annyira. Viszont belülről teljesen, de nem csak Claudia hanem minden ember. Mert bár mi is emberek vagyunk, de csak kívülről és nappal!
Amint leszáll az éj és vadászni indulunk átváltozunk azokká amik valójában vagyunk.. Vámpírokká!

Egy ősi vérvonal leszármazottai vagyunk. Mégpedig az akkori néven Siggers Wictory-Spear családé, amit mára már csak Siggers család lett. Hiszen már évtizedek óta kimentek az ilyen fajta vezetéknevek a szótárakból, másrészt pedig a tudósok kutatásainak köszönhetően több weboldalon is megtalálható a teljes családnevünk. Ezért apám Alfred Siggers úgy döntött a biztonság kedvéért csak a Siggers nevet tartjuk meg.

Ám az én nevemben mégis megtalálható a teljes nevünk egyik neve. Hiszen innen kaptam én a Claire Wictorya Siggers nevet. Amit persze apa először nem akart, de édesanyám utolsó kívánsága ez volt. Édesapám pedig annyira szerette, hogy félretette a személyes okokat és teljesítette kérését. Ugyanis édesanyám még születésemkor meghalt. Feláldozta magát értem és az ikertestvéremét. Mert nagyon jól tudta, hogy nem fogja túlélni a szülést 2 vámpír babával. Ez még egy vámpírnak is nehéz nemhogy egy halandó asszonynak. Igen, anya egy halandó volt. Apával egy városbeli szórakozóhelyen ismerkedtek meg. Mondhatni olyan 'szerelem első látásra' dolog. Alfred már akkor tudta, hogy nem szabadna beleszeretnie, de az érzéseinek nem tudott parancsolni. Charlette Ellwood egyből levette a lábáról, amit nem csodálok. Gyönyörű asszony volt. Mélykék szemekkel, hosszú szőkés barna hajjal és tökéletes alakkal rendelkezett. Ehhez pedig még kapcsolódott a csodálatos személyisége és a szeretetteljessége. 
Amit én és az ikertestvérem Jessica Bernadette Siggers is örököltünk tőle, de nem csak belsőre külsőre is!
Apám szerint ugyanolyan gyönyörű mélykék szemem van mint neki és aranyszőke hajam. Jessicának pedig gesztenyebarna szeme és szőkés barna haja. Teljesen átlagos kinézetünk van, de mi koránt sem vagyunk átlagosak.

Ez persze míg iskolába jártunk senkinek nem tűnt fel. Egyedül Claunak aki gimis éveim alatt a legjobb barátnő szerepet kapta meg. Ő tényleg úgy viselkedett mint egy igaz barát. Hiszen az én környezetemben rengeteg megmagyarázhatatlan dolog történt a kezdetek kezdete óta. Míg mindenki más kérdőre vont és kérték, hogy magyarázzam meg a dolgokat Ő nem kérdezett semmit. Nem azért mert nem érdekelte volna a dolog! Hanem mert tudta, hogy ha akarom úgyis elmondom ha nem akkor pedig úgysem. 
Így aztán egyik este elmondtam neki, hogy mi vagyok, de akkor még nem tudtam mekkora hibát követtem el ezzel.
Ugyanis, ahogy mindenkinek nekünk is vannak ellenségeink. Pontosabban az úgynevezett Ordway klán, akik régóta családunk nagy ellenségei. Amint megtudták, hogy van valaki aki számunkra fontos személy a halandók közül akcióba lendültek. Hiszen ők voltak azok akik Claut megölték, mert amíg mi csak állatvérrel táplálkozunk ők könyörtelenül embereket ölnek és drága barátnőm is áldozatul esett rajtuk, de ezt még nagyon megkeserülik!


Hát.. Visszatérésként ennyi lennék. Véleményeket kommentárban kérnék! *-*:$:D
Puszi nektek!♥♥ :)

3 megjegyzés:

  1. hát..ez k*vja jóvolt:D nekem már ez tetszik!:D
    kíváncsi vagyok már a következőre..o.O hamar-hamar!!;dd

    VálaszTörlés
  2. iiii*__*i-m-á-d-o-m.!!de ne hagyd ezt is abba légyszíves!!:D

    VálaszTörlés
  3. Huuu ez nagyon szuper volt szivecském ♥

    VálaszTörlés